viies
"Kraaumph!" haaras Ussikunn oma hambusse järgmise palakese. Ja liikus edasi.Reeglid ussimängus on väga lihtsad. Ei tohi liikuda vastu barjääre ega vastu ennast ja tuleb süüa võimalikult palju palakesi. "Kõik sõltub meetodist", oli Ussikunn alati öelnud. Ta võitles numbritega, võitles sekunditega, hallide seintega ja halli elektroonikaga selle taga. "Kui on loodud mäng, peab keegi selles võitma", ütles ta pikkadel maratonidel, mil skoorid kasvasid suurteks ja tihti pidi otsastalustama. Keskendunult klõbistas ta oma klahvidel, ega lasknud millestkiennast häirida. Aeg ajalt tõstis ta silmad, aga mitte pead.Level 6. Olud muutusid kitsamaks. "Nonii, nonii" mõtles Ussikunn. Täiskiirusel otse barjääri poole kihutades kostus ta suust rahulik ümin: "...tall and tan and young and lovely... ...the girl from Ipanema goes walking..." barjäär lähenes ohtlikult " ...and when she passes..." Ussikunn tegi pöörde viimasel hetkel. Ta otsekui RIIVAS barjääri, ent ei põrutanud sellesse sisse, ja liikus nüüd täpselt barjääri äärt mööda "...each one she passes, goes..." Korraga jäi Ussikunni alla väga palju vaba ruumi. "...Ahhh!..."
<< Home